20 marca 2013

Dlaczego warto nosić aparat ortodontyczny? Przed i po!

Witam po długiej przerwie :)!

Dzisiaj post z serii przed i po a dotyczyć będzie on moich ząbków. Co prawda aparat ściągnęłam już dawno temu, ale dopiero teraz przy porządkowaniu zdjęć znalazłam zdjęcia przed. I sama się sobie dziwiłam - jak mogłam tyle lat żyć z takim uzębieniem...

Wiadomo nie każdego stać na aparat. Jednak dla mnie jak najbardziej warto zainwestować w to pieniądze!
Pozbyłam się wielkiego kompleksu- naprawdę wielkiego. 
Wstydziłam się uśmiechać (wcale się nie dziwie :D).

Aparat nosiłam rok i 3 miesiące.
Efekt zniewalający :D



A Wy nosiłyście lub jesteście w trakcie noszenia :)?


25 komentarzy:

  1. Szykuję się właśnie do założenie druciaka ;D Odlewy gotowe, zdjęcia porobione i teraz tylko strach został przed bólem..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nosiłam, ale by się przydał :/

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anna Pietruszewska

    Trochę boli :D
    Ale warto pocierpieć :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest naprawdę zdumiewający :) Na szczęście ja nie muszę zakładać aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt niesamowity ;)
    Ja na szczęście nie muszę nosić aparatu mam z natury proste zęby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nosiłam ale już nie noszę :P teraz znów zastanawiam się czy znów nie nosić ale najpierw muszę namówić rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem w trakcie, górę noszę już prawie rok, dół zalożyłam na początku tego roku i efekty już sa bardzo widoczne, żałuje tylko, że tak długo zwlekałam. A u Ciebie piękny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę:) świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow sliczne masz teraz ząbki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja noszę, zaraz minie rok :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Otagowałam Twojego bloga, zapraszam do wzięcia udziału w zabawie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany, faktycznie widać mega pozytywną różnicę :) ja w sumie kiedyś myślałam o aparacie, ale wszyscy mi mówili, że nie potrzeba, poza tym jeszcze koszty...no i zrezygnowałam, chociaż dalej mam mały kompleks na punkcie swoich zębów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie nosiłam i teraz trochę żałuję bo pewnie by mi pomógł

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow :P Świetny efekt. Sama zastanawiam się nad aparatem, ale ja mam z przodu proste zęby a z tyłu mi krzywo rosną :/ Mam też podniebienie gotyckie, wąskie i wysokie i zastanawiałam się czy da się je jakoś poszerzyć. Najlepiej będzie jak udam się do dentysty albo ortodonty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fenomenalny efekt! Ja również musiałam nosić aparat, ale ani trochę nie żałuję (fakt, że czasami bolało, ale warto było). :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też planuję założyć aparat, mam inne zęby ale marzy mi się od dawna, znieram póki co pieniążki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładaj, zakładaj :)
      Efekty warte każdej ceny. Szkoda jednak, że taka "zabawa" tyle kosztuje :(

      Usuń
  17. Po pierwsze nikomu bym nie poleciła aparatów ortodontycznych xD
    To jest straszne cierpienie, pomimo super efektów.
    Osobiście do noszenia zostałam zmuszona... To ile ci złodzieje chcą za głupie druciki to przechodzi ludzkie pojęcie.
    Po pierwsze najzwyklejszy aparat kosztuje ok. 5-6 tyś.
    Leczenie 1,5 tyś. W sumie za standardowe wychodzi jakieś 7-8 tyś.
    Czy za kilka zamków i drucików nie mogli wziąść więcej?!! To jest koszmar.
    Po za tym przez kilka pierwszych dni noszenia aparatu nie da się żyć...
    Ja cały czas leżałam na kanapie z przyłożonym lodem do dziąseł.
    Aparat ortodontyczny również w wielu przypadkach niszczy zęby.
    Ale czasami można się w sumie poświęcić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ piękne ząbki !;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem warto inwestować w aparat ortodontyczny sama miałam problem z krzywymi zębami i przeszkadzało mi to. Dlatego udałam się do odpowiedniego miejsca.Mój stomatolog doprowadził moje ząbki do ładu a resztą zajął się świetny Gdański ortodonta z kliniki – https://identical.pl/. Dziś mam piękne zdrowe i proste ząbki a to za sprawą świetnych specjalistów.

    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej koleżanko czy mógłbym się skontaktować z Tobą ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeczytałam o korzyściach noszenia aparatu ortodontycznego i zaczynam rozważać tę opcję. Mam nadzieję, że dzięki niemu osiągnę piękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)