31 maja 2013

Turkusowo mi!

Za oknem znowu szaro i buro. Gdzie wiosna a tym bardziej zbliżające się lato? No gdzie? :(
Aby przełamać otaczającą mnie "szarówę" na moich paznokcich zagościł turkus.


Lakier Joko pochodzi z kolekcji Kolory Maroka. To wesoły, optymistyczny turkus. Wykończenie lakieru jest kremowe. Nie posiada żadnych drobinek. Kolejny plus lakieru - pięknie błyszczy :)


Lakier posiada charakterystyczny dla lakierów Joko pędzelek - szeroki i miękki pozwala na szybką i bezproblemową aplikację. Nie smuży. Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw.

Pierwsze odpryski pojawiają się po 3 dniach. Niestety lakier przebarwia płytkę. Zrobiłam błąd bo zapomniałam kiedyś o lakierze bazowym i po zmyciu musiałam paradować z lekko zielonymi pazurkami. 



Szkoda, że prosukty Joko są ciężko dostępne. Zostaje jednak zawsze internet :)


Podsumowując:
+ kolor
+ trwałość
+ szybko wysycha
+ dobre krycie
+ cena
+ pędzelek

- przebarwia płytkę
- dostępność


Podoba się Wam? 
Co u Was gości teraz na paznokietkach :)?

10 komentarzy:

  1. ładnie wygląda, szkoda że barwi płytkę, nie lubię tego bo zazwyczaj nie używam bazy pod, także ech.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten turkus:) Cudowny:)
    U mnie dzisiaj na paznokciach króluje Limonka od Marizy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aktualnie u mnie nie znajduje się żaden lakier na paznokciach, ten jest ładnym kolorem , ale jeżeli chodzi o turkus to preferuję bardziej jaśniejszy i wyrazistszy

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek ładny, taki wesoły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten turkus ;p Kocham takie optymistyczne kolory. Ja osobiście ostatnio noszę odcienie Nude na moich pazurkach. Wielka szkoda że mój aparat nie chce ze mną współpracować i nie chce zrobić ładnych ostrych zdjęć moim paznokciom

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)