22 marca 2014

Morelowy zawrót głowy - Peeling Yves Rocher

Wiosna za oknem więc trzeba pobudzić się do życia. Z pomocą przychodzą mi takie oto apetyczne owocowe kosmetyki.

Zapraszam dzisiaj na recenzję morelowego peelingu od Yves Rocher.
Czy te 50 ml jest w stanie porwać czyjeś serce :)?


Czytałam ogromną ilość pochlebnych opinii na temat starej edycji tego peelingu. 
Odświeżona została szata graficzna sprawa, że peeling bardzo ładnie się prezentuje. 

Otwieramy opakowanie a tam wita nas delikatna perłowa maź o przecudnym morelowym zapachu!
Za ten zapach firma ma u mnie wielkiego plusa. Nie jest chemiczny, używanie kosmetyku to czysta przyjemność. Konsystencja kosmetyku pozwala na bezproblemowe użytkowanie, nie ścieka ani nie jest za gęsta. 



Kosmetyk zawiera w sobie dość dużą ilość drobinek, trzeba uważać żeby dobrze go zmyć bo czarne punkciki lubią pozostać na twarzy. Peeling bardzo dobrze wygładza skórę, nie podrażnia. Niestety odczuwam po nim lekkie uczucie ściągnięcia. 



Na składach się nie znam, ale przeraża mnie trochę fakt, że taka mała buteleczka a taki długi skład :D


W mojej opinii peeling jest ok, jednak cena w stosunku do pojemności może być dla niektórych nieco zaporowa. Za 50 ml musimy zapłacić 21 zł. Warto więc polować na promocje ;)

Podsumowując:

+ cudowny zapach
+ konsystencja
+ szata graficzna
+ dobrze wygładza

- pojemność 
- cena

Miałyście? Jaki jest Wasz ulubiony peeling do twarzy?



                                                                                Pozdrawiam




15 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze :) ciągle szukam ulubionego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena faktycznie trochę wysoka jak na tą pojemność :/ Nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często można go dorwać na promocji - kosztuje wtedy ok 15 zł :)

      Usuń
  3. ja lubię z Lirene gruboziarnisty :) bardzo przyjemny kosmetyk :)

    choć muszę przyznać, że ten też mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może moim następnym będzie peeling od Lirene :)

      Usuń
  4. Faktycznie trochę drogi, ale wygląda bardzo zachęcająco, zapach też pewnie obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ciekawy produkt ;) Muszę wypróbować, bo ja wciąż szukam peelingu idealnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie, na promocji pewnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie na stronie internetowej YR jest na niego promocja. Kosztuje ok 15 zł :)

      Usuń
  7. Mam go i jest to już któreś opakowanie z kolei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że u mnie też zagości jeszcze nie raz :)

      Usuń
  8. konsytencja mi sie podoba, ale z ataka cenę bym go nie kupiła..

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)