17 czerwca 2013

Kwiaty we włosach? :)

Dzisiaj pokaże Wam jeszcze jednego z moich szamponowych ulubieńców. A jest nim szampon od Yves Rocher zwiększający objętość włosów z malwą bio.


Poniżej skład dla zainteresowanych: 


Żel zamknięty w poręcznej butelce o pojemności 300 ml. Skromna grafika i tak wpada w oko. Konsystencja szamponu przypomina żel. Jest bardzo wydajny, dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Cenowo też jest bardzo dobrze- cena butelki to koszt ok 12 zł. Szampon nie podrażnia skóry głowy - wielka chwała mu za to, ponieważ niektóre szampony powodują u mnie straszne swędzenie :(

A zapach? OBŁĘDNY!
Pachnie jak prawdziwa malwa. Zapach utrzymuję się na włosach.

Niestety co do działania. Włosy rzeczywiście lepiej się układają i są miękkie, jednak efekt uniesienia u nasady nie jest zbyt duży. Nie mniej mnie taki efekt satysfakcjonuje. 



Podsumowując:

+ wydajność
+ cena
+ dostępność
+ zapach
+ nie podrażnia skóry głowy
+ znakomicie się pieni
+ włosy są miękkie w dotyku


+/- lekkie uniesienie włosów- dla niektórych może być niewystarczające


Tak więc to nie kwiaty we włosach a na włosach :)
Polecam z całego serca. 


Macie jakieś ulubione szampony dodające objętości?



6 komentarzy:

  1. Tego jeszcze nie miałam :)
    Ja tam na uniesienie nie liczę, bo u mnie to chyba niemożliwe. Ale jak myje, ładnie pachnie i nie podrażnia to już jest wart uwagi. Przy następnym zamówieniu się w niego zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ten szampon sie nie sprawdzil. strasznie platal wlosy. ale ogolnie szampony ziolowe kiepsko na mnie dzialaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie prezentuje się ten szampon. Nawet wczoraj byłam w Yves Rocher, jednak chwilowo cierpię na nadmiar szamponów. Myślę jednak że kiedyś się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie każdy szampon podrażnia... Przerzuciłam się na Alterrę, a teraz mam zamiar używać szamponu z Yves Rocher, który u mnie widziałaś, mam nadzieję, że ja też będę pozytywnie zaskoczona, być może to właśnie te szampony zostaną ze mną na dłużej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo słyszałam, że mają dobre szampony:) Będę musiała wypróbować;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą markę już gdzieś widziałam. Podobnież mają produkty dobrej jakości..

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)