18 lipca 2013

Kolejny bubel od Soraya! Żel nawilżająco dotleniający

Niestety dzisiaj kolejna niepochlebna recenzja. Tym razem żelu do mycia twarzy z serii nawilżanie i dotlenianie od Soraya.

  

Po raz kolejny producent zachwala produkt:


" Idealnie i skutecznie oczyszcza skórę z makijażu oraz zanieczyszczeń i toksyn. Zapewnia całodzienne nawilżenie skóry, pozostawiając ją czystą i aksamitną w dotyku. Bogata formuła zawiera KOMPLEKS AQUA-CELL Z KWASEM HIALURONOWYM, który nawilża powierzchnię skóry, przestrzenie międzykomórkowe oraz wnętrza komórek skóry. LIPOSTYMINA I BIAŁA LILIA zmniejszają wrażliwość skóry na działanie szkodliwych czynników środowiska zewnętrznego. Skóra pozostaje ukojona i odświeżona. "




Kosmetyk zapakowany jest w ładnym opakowaniu- szata graficzna cieszy oko, tubka stoi na głowie. Żel ma dość “treściwą” konsystencję, nie spływa z ręki. Mała kropla starczy żeby umyć całą twarz. Co jeszcze? Żel przyjemnie pachnie. I na tym według mnie wszystkie plusy się kończą...



Żel jest niby nawilżający. Pisze niby gdyż ostatnio tak bardzo wysuszył mnie Garnier Czysta skóra, o którym pisałam TUTAJ. Po 2 tygodniach stosowania skóra zaczęła mnie swędzieć. Skóra jest nieprzyjemnie ściągnięta- nawet jak po użyciu zastosuje krem, rano budzę się z sucharem zamiast twarzy...

Koło nosa pojawiły się miejsca z mega wysuszoną skórą i wysyp małych paskudnych pryszczy...



W składzie SLS na drugim miejscu więc może on jest przyczyną takiego stanu rzeczy. Chociaż używałam inne żele również z SLS w składzie i taki problem nie występował.

Tak więc gdzie tutaj mowa o obiecywanym przez producenta nawilżeniu i dotlenieniu!?


Podsumowując:

+ cena
+ dostępność
+ oczyszcza
+ wydajny
+ zapach

- piekielnie wysusza skórę
- po 2 tygodniach skóra zaczęła mnie swędzieć
- ściągnięta skóra
- zero obiecywanego nawilżenia i dotlenienia




Śmiem twierdzić, że niestety cała seria Dotleniania i Nawilżanie jest wielką pomyłką.
O poprzednim bublu czyli płynie micelarnym pisałam TUTAJ
Do przetestowania został mi jeszcze krem do twarzy z tej serii. Aż boję się go nałożyć na twarz. Wiem, już jednak, że to pierwsze i ostatnie spotkanie z tą serią.

Nie polecam nikomu.

Miałyście może? Odczucia takie same? A może żel Wam przypadł do gustu?

24 komentarze:

  1. a tak lubiłam tę firmę :( Trudno, na pewno nie kupię tego żelu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla Ciebie nie będzie taki "zabójczy" :)

      Usuń
  2. Nie używałam tego żelu, jednak moja mama używa go namiętnie. Obecnie zużywa już chyba 3cią buteleczkę :) Widocznie masz wrażliwszą cerę i u Ciebie zadziałał tak strasznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem co sie dzieje z moją cerą. Nigdy nie była taka kapryśna jak teraz. Wiecznie coś mnie uczyła :(

      Usuń
  3. Coś z tą firmą jest nie tak...

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie miałam nic z Soraya, a może to i nawet lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię ich peeling antybakteryjny, ale na całe szczęście nie kupiłam tego żelu i nie kupie..

    OdpowiedzUsuń
  6. a myślałam nad jego zakupem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam kosmetyków z tej serii od jakiegoś pół roku i jeszcze nigdy nie miałam z nimi żadnych problemów. Skóra nie jest wysuszona a już o pryszczach nie ma mowy :)Jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej :( Może masz wyjątkowo wrażliwą skórę i dlatego ten żel nie sprawdził się u Ciebie.
    Nie stosowałam kosmetyków z tej serii, ale używałam różnych kosmetyków tej Firmy i nigdy mnie nie zawiodły.Na przykład kolekcja Świat Natury uważam, że jest znakomita. Może stosowałaś coś z tej serii?? Bardzo dobre mleczka z olejkami i super olejek regenerujący do twarzy. Miałam też fluidy i bazę silikonowa i też były ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii mam olejek. Czeka w kolejce do testowania :)

      Usuń
  9. Jak wysusza to nie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę powiedzieć, że dziwią mnie te negatywne opinie, ponieważ od jakiegoś czasu kupuje tylko ten żel do mycia twarzy - zużyłam już ze 3 opakowania i mi odpowiada, właśnie nie wysusza, po innych miałam wysuszoną twarz, a po tym jest ok, zapach i konsystencja mi również odpowiada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie kwestia tego jaką skórę się posiada. Ja jestem bardzo sucha i mi niestety ten żel nie pomógł :(

      Usuń
  11. mnie tez dziwią te negatywne opinie a najbardziej sugerowanie sie opiniami innych. Ja tez kupuję tylko ten żel i dla mojej suchej skóry jest idealny. Przy regularnym stosowaniu widze poprawę jakości skóry, jest nawilżona i dotleniona, wygląda młodziej i na pewno świeżo.
    Daje plusy za ;
    - oczyszczanie
    - nawilżanie
    - dotlenianie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie sugerowałam się opiniami innych. Kupiłam i sprawdziłam na sobie. Mnie uczulił i wysuszył strasznie z czym nie spotkałam się przy innych żelach do mycia twarzy. Każda skóra jest inna - dla mnie okazał się za mocny, co nie zmienia faktu, że innym może on pasować :)

      Usuń
  12. A ja będę broniła i produktu i całej serii. Używam jej od około dwóch miesięcy. Mam żel, płyn micelarny i krem pod oczy i nie dam złego słowa powiedzieć o tych kosmetykach :). To był żart oczywiście, bo każdy ma prawo do własnej opinii, a każda cera ma inne wymagania. Moja "zaakceptowała " kosmetyki z tej serii bez zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym, że każda cera ma inne wymagania. Ja myślałam, że mi osobie o suchej skórze pomoże, wszak to żel nawilżający. Niestety problem wysuszenia jeszcze bardziej się pogłębił :(

      Usuń
  13. Stosuję kosmetyki z tej serii. Mam krem po oczy, żel do mycia twarzy i płyn micelarny i dla mojej cery są super. Nawilżają /tak jak obiecał producent/ . Mam suchą skórę i właśnie dlatego zainteresowałam się tą serią,że jest nawilżająca i dotleniająca. NIE WYSUSZA absolutnie. Dla mnie to doskonałe kosmetyki za niewielkie pieniadze

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez mam kilka kosmetyków z tej serii i jestem z nich bardzo zadowolona. Mam tonik i krem pod oczy i uważam, że świetnie się sprawują. dodam, że mam suchą i wrażliwą skórę a ten tonik ładnie mi ją oczyszcza nie szczypiąc w oczy i nie podrażniając. Skora pozostaje świeża i ładnie nawilżona, gotowa pod makijaż lub na nocny odpoczynek. Często mam problemy ze snem i zmęczone oczy, a krem pod oczy z tej serii sprawia, że nie wyglądam jak upiór. Jak tylko skończy mi się krem na noc i na dzień natychmiast dokupię z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja sie pochwale, ze mam kilka kosmetyków z tej serii i mało tego, ze mam to jestem z nich bardzo zadowolona. Moja skore oczyszcza bardzo dobrze, po całym dniu z makijażu i z wszystkiego co sie do niego przykleiło a i co powstało pod nim, Nie wysusza a raczej gotowa jestem twierdzić ze nawilża, tak odczuwam jego działanie na mojej suchej skórze. Bardzo lubię kwas hialuronowy w kosmetykach to i tu polubiłam. jak czytam opinie autorki to sie zastanawiam jak to możliwe, żeby ten sam kosmetyk tak rożnie działał na rożne osoby. Jak widać to możliwe. Ja go bardzo lubie i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja za to uwielbiam ta serie ! Mam z niej płyn micelarny i ten zel oba kosmetyki sprawuja się dobrze :)
    Zel tak jak mówisz ma przyjemny zapach, fajna gęsta konsystencje ale moim zdaniem jest niesamowicie skuteczny i naprawdę nawilża- a na pewno nie wysusza.
    Moja skora po użyciu żelu jest pięknie oczyszczona z resztek makijażu, nie jest wysuszona ale bardzo dobrze wygładzona przyjemna w dotyku. Ja mam skore dość problematyczna ale zel doskonale sobie z nią radzi ! Polecam na pewno ten kosmetyk na długo zagosci w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. równeż nie mam zastrzeżeń do tego żelu, u mnie sprawdził się świetnie

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)