29 listopada 2012

Pożegnanie z Garnier Czysta Skóra Activ

Po mojej chwili ochów i achów, wielkiej miłości do tego produktu Garniera nadszedł czas aby powiedzieć mu kategoryczne "Idź i nie wracaj"...





Z początku bardzo ładnie radził sobie z zaskórnikami, wągrami i całą resztą nieprzyjemnych gości. Nawet zużyłam prawie całe opakowanie. Aż rozcięłam je aby wydobyć resztkę. Jednak po jednym z ostatnich użyć dostałam mega wysypu pryszczy, do teraz niestety z tym wysypem walczę. 
Dlatego mimo wcześniejszej miłości teraz pozostał mi tylko niesmak ( i leczenie pryszczy :))





A szkoda.

Podsumowując

+ dobrze oczyszcza
+ cena
+ wydajny
+ solidne opakowanie


- masakryczny wysyp pryszczy...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)