19 grudnia 2013

Niestety jestem na nie - szampon wygładzający Yves Rocher

Cześć!

Kiedy dowiedziałam się, że Yves Rocher wypuszcza nową serię kosmetyków do włosów to wiedziałam, że trafi ona w moje ręce. Zakupiłam szampon i odżywkę z serii wygładzającej. Dzisiaj będzie mowa o szamponie a w następnym poście 
o odżywce. Jak sprawdził się ten pierwszy? 
Po tytule posta widać, że niestety nie zostaniemy przyjaciółmi a zaraz wyjaśniam dlaczego.


Szampon zamknięty jest w charakterystycznej dla szamponów YR butelce, która otwiera się tak samo trudno jak każdy inny szampon od tej firmy (uwaga na paznokcie!). Butelka posiada przyjemną dla oka szatę graficzną.



Zapach dla mnie osobiście mało przyjemny - czuć kukurydzę. Zapewne to zasługa tego, że głównym składnikiem są ziarna Gombo - warzywko przypominające kukurydzę. Konsystencja gęsta. Produkt dobrze się pieni. Jest wydajny.


Szampon delikatnie wygładza włosy i rzeczywiście sprawia, że mniej się puszą. Niestety u mnie powoduje straszne swędzenie skalpu. Strasznie wysuszył mi skórę za uszami i na samych uszach mimo, że dokładnie spłukiwałam szampon. Sama nie wiem, który ze składników zaszkodził mojej skórze.
 Czasami mam wrażenie, ze szampon nie zawsze dobrze doczyszcza włosy. 


Niestety więcej nie kupię tego szamponu a to ze względu na reakcję skóry na niego.

Podsumowując:

+ wydajność
+ konsystencja
+ wygładza włosy

+/- zapach

- powoduje swędzenie skalpu
- wysusza skórę
- sprawia wrażenie niedomytych włosów

Miałyście ten szampon?
Spotkałyście się kiedyś z taką reakcją skóry na szampon?
Jaki składnik mógł mi tak zaszkodzić?



                                                                                  Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie spisał. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka z tej serii w moim odczuciu obciąża włosy i ciężko ją wypłukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. to nizbyt dobrze, skoro ma takie działanie na skórę.. nie miałam tego szamponu, ale raczej nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzę gdy szampon powoduje swędzenie;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Wciąż się przymierzam do któregoś z tych szamponów, ale ten konkretny już sobie raczej odpuszczę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Just keep posting good posts. Conversion Prophet
    Football Games

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę też go mam, mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się lepiej..

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tego produktu , zawsze ciesze się jak Yves Rocher wprowadza nową serie do włosów ponieważ ich produkty jeśli chodzi o włosy swietnie na mnie działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten szampon, ale mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się dobrze. Jeszcze na żadnym szamponie YR się nie zawiodłam, więc zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że się nie sprawdził, ja trochę boję się produktów z YR, po tym jak wysypało mnie po ichżelu do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam szamponów z yves rocher, nie miałam okazji wypróbowania, ale na ten będę uważała :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)