4 grudnia 2013

Listopadowe denko!

Cześć!

Kolejny miesiąc za nami. Jeszcze dosłownie kilka dni i święta.
Nie mogę doczekać się obżarstwa  :D

A dzisiaj zapraszam Was na listopadowe denko.


No to lecimy!


Suchy szampon Isana - recenzja wkrótce. Czas najwyższy bo ten produkt pojawia się u mnie w każdym denku.

Szampon Nivea Hydro Care - recenzja TUTAJ

Ziaja maska intensywna odbudowa - recenzja TUTAJ


Żel pod prysznic Lirene kusząca gruszka - recenzja TUTAJ

Żel pod prysznic Wellness & Beauty - wkrótce recenzja :)

Balsam pod prysznic Nivea - Do poczytania o nim TUTAJ


Płyn micelarny Lirene 20+ - Więcej o nim TUTAJ

Płyn micelany z wyciagiem z 3 herbat Yves Rocher - Niedługo zapraszam na recenzję :)

Krem Hydra Vegetal - Recenzja również wkrótce.

Kremo-żel Lirene 20+ - Ulubieniec listopada. Więcej o nim TUTAJ

Żel do mycia twarzy Hydra Vegetal - więcej wkrótce :)



Odświeżacz do stóp Avon - Jedne z nielicznych kosmetyków z Avonu, które chętnie kupuję. Szybko odświeża stópki :)

Peeling do stóp Gracja - Delikatny zdzierak, niska cena, bardzo wydajny. Nie wiem czy kupię ponownie bo zastanawiam się nad serią Ziaja Pro.

Płyn do higieny jamy ustnej Colgade Plax Ice - Dobrze odświeża oddech, nie pali zbyt mocno.

Woda toaletowa Ice Sheers Avon - Lubiłam ten zapach, lekki, idealny na lato.

Woda toaletowa Hawaii Shores Avon - Też nareszcie ją zużyłam chociaż lubiłam jej zapach. 


Sole Wellness & Beauty - Używam ich do moczenia stóp. Ładnie pachną i tyle.

Perfecta SPA zabieg zmiękczający - W moim odczuciu jest to ten sam kosmetyk co w wersji dla dłoni.
Jak na moje stopy to słabe nawilżenie :(

Chusteczki Facelle - Moje ulubione!


A jak u Was z denkiem?
Miałyście jakieś z tych kosmetyków?
Jak się u Was sprawdziły?

                                                                                         Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. mialam te perfumu z avonu i lubilam ich świeży zapach:)
    suchy szampon z isany tez mam, i to juz ktores z kolei opakowanie ;) świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam żadnego z tych kosmetyków, jeśli chodzi o suchy szampon na razie używam batiste, może kiedyś spróbuję isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusteczki Facelle i NIVEA balsam pod prysznic to moje hity w Twoim denku z listopada. Balsam jest niezastąpiony!

    OdpowiedzUsuń
  4. żel hydra mam, lekko wodnisty jest, ale wybaczam mu to:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci że zaciekawiłaś mnie tym kremem LIrene ! Przeczytałam recenzję i już trafił na moją listę must have !! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie sprawdzila się maska do włosów, a nie sprawdzil suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam tylko suchego szamponu, ale mam zamiar kupić ta maskę z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem spore denko:) ja się czaję na tę serię hydra, z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne denko, muszę coś z niego podpatrzeć i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woah! Im really digging the template/theme of this site. Its simple, yet effective. A lot of times its difficult to get that perfect balance between usability and visual appeal. I must say that youve done a excellent job with this. Additionally, the blog loads very quick for me on Chrome. Superb Blog!
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  11. Na tą serię z Yves mam chętkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne denko, nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 28 years old Systems Administrator II Shane Gaylord, hailing from Owen Sound enjoys watching movies like "Christmas Toy, The" and Mountaineering. Took a trip to Yin Xu and drives a Eldorado. moj ostatni wpis na blogu

    OdpowiedzUsuń
  14. 50 year old Nuclear Power Engineer Oates Gaylord, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like Catch .44 and Letterboxing. Took a trip to Rock-Hewn Churches of Ivanovo and drives a Grand Am. strony

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)