19 czerwca 2014

Lakierowo - Lakier Life nr 05

Cały czas próbuję wyleczyć się z lakieromaniactwa. Jednak ciążko mi idzie :)
Kolejny nowy nabytek, który trafił do mojej kolekcji jakiś czas temu.



Lakier nosi numerek 05. Lakiery z tej serii są dostępne tylko w Super Pharm. Wolno odpryskuje, szybko wysycha. Bardzo sympatyczny produkt.


A oto jak prezentuje się na paznokciach:




Lubicie takie topy?
Co obecnie gości na Waszych pazurkach?


                                                                       Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :) Najbardziej podoba mi się w pierwszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lakier szczególnie ładnie wygląda jak jest położony na jakiś kolor ;)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki uroczy! :) Właśnie przyczyniłaś się do oddalenia w czasie postanowienia o nie kupowaniu już żadnego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie topy, więc i ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzy mi sie z cyrkiem :D wiec do zabawy z kolorami jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny :) Lubię takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny! super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)