4 listopada 2012

Oriflame Happy Relaxing

Kupiłam zachęcona niską ceną i obiecanym zapachem pomarańczy. Opakowanie ma 50 ml więc nie dużo, ale dzięki temu idealnie pasuje do torebki. Oriflame obiecuje, że krem "odżywia i wygładza dłonie, zawiera olejek i aromat pomarańczowy, który działa relaksująco". Ja niestety nie mogę tego potwierdzić.






Opakowanie ładne, schludne. Co do właściwości to krem wygładza dłonie ale dosłownie na moment. Zapach to nie żadna piękna pomarańcza tylko wg mnie sama chemia więc gdzie tutaj relaks przy takim zapachu :(

Co do konsystencji to jest strasznie wodnista. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim przy kremie do rąk. 





Podsumowując:

+ mała zgrabna tubka
+ szybko się wchłania
+ cena

- zapach 
- płynna konsystencja
- krótki efekt nawilżenia




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)