9 grudnia 2012

Amla Jaśminowa

Zanim sama zaczęłam stosować oleje, to wcześniej masę olejów przywiozłam bratowej z Indii. Och jaka ja byłam głupia, że wtedy żadnego sobie nie zostawiłam. Kiedy moje włosy zaczęły wyglądać jak siano i nagminnie wypadać na ratunek przybyła Amla Jaśminowa.



Amla z jaśminem nadaje się do włosów blond. Nie przyciemnia ich. Zapach jest fe, ale czego się nie robi żeby ujarzmić dosłowną "strzechę" na głowie. Po 2 miesiącach regularnego używania widać poprawę - włosy wyglądają o wiele zdrowiej a i nawet mam wrażenie, że zaczęły rosnąć :)


Amla jest wydajna. Po 2 miesiącach olejowania 2 razy w tygodinu zostało mi jeszcze pół butelki.

Podsumowując:

+ nie przyciemnia włosów
+ włosy wyglądają zdrowiej
+ zmniejszone wypadanie
+ włosy rosną :D


+/- dostępność


- zapach


Następnym razem jak zagoszczę do Indii to obowiązkowo zakupię :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)