21 grudnia 2012

spectaculART od Catrice

Będąc dzisiaj na szybkich zakupach kosmetycznych w Naturze napotkałam na nową kolekcję od Catrice czyli spectaculART.

Mój wybór padł na szminkę C01 Artfully Lustrous i Gold Leaf Topcoat. Zastanawiałam się jeszcze nad rozświetlaczem ale po użyciu testera stwierdziłam ze mimo wszystko za mocno rozświetla ;)





Gold Leaf Topcoat


Skradł moje serce :)
Srebrno złote drobinki. Dobrze się rozprowadzają. Ale mam wrażenie, że długo schnie...


Artfully Lustrous




Wydaję się być złotawa, ale na ustach wygląda naturalnie. Nie świeci się za mocno.
Jak na razie mogę o niej powiedzieć tylko tyle.

Retusz <3


A Wy coś znalazłyście dla siebie?



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)