28 grudnia 2012

Golden Rose Jolly Jewels 115

Zapraszam na recenzję lakieru Golden Rose Jolly Jewels o numerku 115


Lakierów Jolly Jewels nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. 

Szturmem zdobyły blogsferę i podbiły moje serce. Tym razem wybór padł na nr 115. Pięknie prezentuje się  nie tylko w buteleczce. Nie jest zbyt "nachalny", ale sprawi, że nawet najzwyklejszy lakier do paznokci będzie wyglądał wyjątkowo. Lakier posiada wąski pędzelek, mimo to nie ma problemu z aplikacją. 
Schnie wyjątkowo szybko. Co do trwałości, jak na razie lakier mam na paznokciach 2 dni i jakoś się trzyma  :)


Na zdjęciu poniżej jedna warstwa lakieru. Nawet z jedną warstwą przestawia się przyzwoicie. Malowane 2 dni temu



Podsumowując:

+ różnorodność kolorów
+ dobrze się rozprowadza
+szybko schnie
+ dostępność
+ cena

- ciężko się zmywa- ale to standard przy brokatowych lakierach.


Mam 2 lakiery z tej serii i z obu jestem zadowolona. Kto wie może jeszcze jakiś trafi do mojej kolekcji :)

5 komentarzy:

  1. Brokatowe lakiery właśnie ciężko się zmywają ;) ale za to ładnie wyglądają ;)

    pozdrawiam i także obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. choruję na ten lakier juz od jakiegos czasu, chyba jednak się złamie i go kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na ten lakier ale wersję ze złotem

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)