19 stycznia 2013

Płyn Micelarny z Netto produkowany przez Tołpa!

Cały czas poszukiwania dobrego płynu micelarnego trwają. Będąc na zakupach w Netto przeszłam się działem gdzie znajdują się kosmetyki i trafiłam na micel firmy Lovena za sumę ok 5 zł.


Prodcentem kosmetyku jest Torf Corporation Fabryka Leków sp. z.o.o.  Produkt zamknięty jest w butelce w 200 ml z solidnego plastiku. Butelka jest przeźroczysta więc widać ile płynu jeszcze zostało.


Ale przejdźmy do konkretów - działanie. Nie będę pisała długich wywodów. Zapraszam do obejrzenia zdjęć co potrafi to cudeńko ;)


Po jednym przetarciu:

Po dwóch przetarciach:


Mnie efekt powalił :).
Za cenę 5 zł to naprawdę małe cudo. Nie podrażnia oczu co w innych płynach strasznie mnie drażni.



Podsumowując:

+ działanie
+ cena
+ nie podrażania oczu

- dostępność - nie wiem jak wygląda usytuowanie sklepów netto w Polsce ;)



Na koniec skład dla zainteresowanych:



Miałyście? 


5 komentarzy:

  1. U mnie tego nie dostanę ale widzę, że świetna opcja, jeszcze za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak bede w netto to się mu przyjrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Netto nie ma :/ Ale wydaje się dobry i za 5 zł. to bardzo fajna cena :] Świetne poradził sobie z tymi cieniami i elinerami.
    Pozdrawiam!
    Obserwujemy?
    Poczuj się jak na pokazie Prady z: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cena świetna, szkoda tylko że u siebie go nie dostanę :(

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)