21 sierpnia 2013

50 faktów o mnie :)

Skoro wszyscy to i pora na mnie. Skromnie zapraszam na...

No to lecimy:

1. Mam na imię Anna i mam 23 lata.

2. Od 16 roku życia gram na gitarze akustycznej.

3. W gimnazjum i liceum słuchałam polskiego punk-rocka.

4. Jestem straszną kociarą. Sama posiadam jedną kotkę - Zuzię.

5. Jestem naturalną blondynką.

6. Kocham polskie Tatry.

7. Pracuję w firmie zajmującej się elektroniką. 

8. Studiowałam administrację.

9. Mam problem ze zdaniem prawa jazdy.

10. Nienawidzę robali!

11. Uwielbiam Indie...

12. Byłam w nich 2 razy i mam nadzieję jeszcze tam wrócić.

13. Uwielbiam indyjską muzykę i filmy :)

14. Jestem fanką słodkiego wina Carlo Rossi.

15. Nigdy nie byłam fanką gotowania. Do momentu aż poznałam mojego Mężczyznę. Teraz gotowanie sprawia mi ogromną przyjemność :D

16. Lubie patrzeć ludziom na stopy (czy to już zboczenie?)

17. Jestem herbaciarą. Życie bez herbaty nie ma sensu.

18. Lubie zarażać ludzi optymizmem.

19. Nie lubię koloru różowego :)

20. Kocham bajki Disney'a.

21. Jestem fanką teorii spiskowych - oczywiście w granicach rozsądku :)

22. Uwielbiam czytać. I staram się wykorzystywać na czytanie każdą wolną chwilę, chociaż z wolnym czasem ostatnio u mnie kiepsko.

23. Zawsze chciałam ładnie śpiewać. I o ile z grą na gitarze nie mam problemu tak śpiew u mnie leży i dosłownie kwiczy. Mój Mężczyzna pozwala mi śpiewać tylko z playbacku :D

24. Nie lubię "nudnych" skarpet. Noszę skarpety w żółwiki, żyrafy i inne wesołe stworzonka :)

25. Marzy mi się certyfikat z języka angielskiego.

26. Chciałabym wrócić do malowania. Akwarele leżą w szafie i czekają z tęsknotą.

27. Chciała bym mieć w przyszłości mały domek z ogródkiem w którym będzie stał ogrodowy krasnal.

28. Lubię rzeczy kiczowate - o czym świadczy marzenie posiadania w ogrodzie krasnala :D

29. Uwielbiam zapach benzyny.

30. Jestem fanką rollercoasterów! Kocham adrenalinę :)

31. Jestem śpiochem.

32. Mam wiecznie ziemne dłonie i stopy.

33. Jestem fanką gry Wiedźmin. Czekam teraz na jej 3 część :)

34. Czasami za dużo przeklinam chociaż staram się to ograniczać.

35. Jestem chorowita. Uwielbiają mnie dopadać rzadkie choroby: WZW typu A, zapalenie przełyku, zapalenie oczodołu. Lekarze często się dziwią skąd to się u mnie bierze...

36. Kiedyś byłam strasznie zakompleksiona.

37. Jestem nerwusem.

38. Nie umiem posługiwać się cieniami do powiek w taki sposób aby wyglądało to ładnie. Wykonanie makijażu oka to dla mnie mission impossible :D

39. Nie umiem jeździć na rowerze...

40. Uwielbiam mango!

41. Jestem fanką Andy'ego Warhol'a.

42. Kiedyś marzyłam o tatuażu. Jednak im jestem starsza tym bardziej się nie mogę na niego zdecydować.

43. Od kilku ładnych lat jestem fanką trampek.

44. Moją ulubioną piosenką jest "Iris" zespołu Goo Goo Dolls.

45. Kocham latać samolotami.

46. Nie mogę żyć bez mleka.

47. Jestem pamiętliwa.

48. Wole pisać smsy zamiast dzwonić.

49. Jestem bałaganiarą.

50. Jestem uzależniona od internetu :)



Uff było ciężko :)



                                                                             Przesyłam pozytywną energię!

15 komentarzy:

  1. Też jestem Ania , kooocham Indie , filmy Bollywood i marzę , żeby tam polecieć ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo do Ciebie podobna :3

    OdpowiedzUsuń
  3. tez nie jezdze na rowerze... niby umiem ale trauma z dziecinstwa i strach biora gore. nie i juz ;)
    fajny tag l, ja powoli pisze swoje 50 faktow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy wiele wspólnego.. nawet imie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe fakty;-)ja myślałam,że tylko ja mam wiecznie zimne stopy:-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne ;)
    Ja troszkę przeciwnie do Ciebie ;)
    Uwielbiam rower, jestem płocha - ale mimo to lubie adrenaline ;p
    Wolę porządek od bałaganu, ... nie nie przeciwność;D ale mimo to fajnie że jesteś ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię porządek, aleee.... mi to nie wychodzi :)

      Usuń
  7. Ile tu podobieństw:)
    Też lubię bajki Disneya :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie ta akcja z faktami. Polac temu, kto to wymyslil ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Iris" Goo Goo Dolls - cudowna piosenka! mogę ją słuchać całymi dniami i nocami ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy trochę wspólnego, ale to skarpetki ujęły mnie najbardziej :D Cieszę się, że niedługo, kiedy zrobi się jeszcze chłodniej sięgnę po swoje pingwinkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)