2 sierpnia 2013

Głębia koloru - granat od Golden Rose

Tydzień ma się ku końcowi a co za tym idzie niedługo kończy mi się urlop :(
Przykre jest to, że tygodnie w pracy potrafią się dłużyć a dni beztroski mijają jak "bicza strzelił".

Dosyć tego marudzenia. Dzisiaj znowu lakierowo. Tym razem zapraszam na prezentację pięknego granatu od Golden Rose :)


Czy już kiedyś wspominałam, że uwielbiam lakiery Golden Rose?
Lakiery z serii Rich Color są dla mnie strzałem w dziesiątkę. Ten lakier kryje ładnie już przy jednej warstwie. Posiada wygodny pędzelek. 


Uwielbiam tą głębię koloru. Co jeszcze ważne- lakier jest wytrzymały. Potrafi wytrzymać 3 dni bez odprysku. No i posiada jeszcze bardzo śmieszną cenę - ok 7 zł. A tak prezentuje się w duecie z topem Essence.



I lakiery z bliska : 




Podsumowując:

+ krycie
+ głębia koloru
+ szybko wysycha
+ wygodny pędzelek
+ cena
+ nie smuży



Lubicie lakiery Golden Rose? :)



                                                                          Miłego piątkowego wieczoru 





21 komentarzy:

  1. W połączeniu z Essence przypomina rybie łuski - genialny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D
      Przypomina mojego bojownika, który pływa w akwarium koło biurka :)

      Usuń
  2. świetny kolor a w połączeniu z topperem cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja je uwielbiam :) Z pewnością sobie go kupię i będę nosić w jesienne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam tę serie lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam go ostatnio w prezencie siostrze :) piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GR rządzi ostatnimi czasy :) świetny efekt, te toppery z Essence są naprawdę świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny kolor tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda zarówno solo jak i z topem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny lakier, też go mam. Używam z Glitterem od H&M. Połączenie idealne w 100% !!! Nie raz już mnie obcy ludzie zaczepiali z zapytaniem "Co mi się tak błyszczy na paznokciach" :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wygląda ;) tez lubię GR ;) i masz genialne tło

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)