6 sierpnia 2013

Uroczy błękit od Golden Rose

Gorącoooo!! 
Właściwie za gorąco. Lubię jak jest ciepło, ale nie lubię jak pot spływa mi po całym ciele 
nawet wtedy, kiedy nic nie robię... 


Dzisiaj również zapraszam na recenzję lakieru Golden Rose, które uwielbiam :)



Lakier zamknięty jest w charakterystycznej dla tej serii buteleczce. Posiada szeroki, bardzo wygodny pędzelek. 
Co najważniejsze - lakier pięknie kryje już przy użyciu jednej warstwy! 
Kolejna rzecz, za którą lubię te lakiery to szybki czas wysychania. Raz, dwa i paznokcie są suche :)
Jeśli chodzi o trwałość to trzyma się ładnie bez utwardzacza 3 dni. 


Lakier jest dostępny w sklepie on-line Golden Rose, w drogeriach i na wysepkach GR w hipermarketach. 
Kosztuje naprawdę niewiele - ok 7 zł. 

Kolor idealnie pasuje do spódniczki, którą pokazywałam w poprzednim poście :)



Podsumowując:

+ dobre krycie
+ piękny kolor
+ wygodny pędzelek
+ dostępność
+ cena
+ szeroka paleta barw
+ szybko wysycha




Podoba się Wam?
Lubicie błękity na paznokciach?

Jak radzicie sobie z upałami?



                                                                      Marząca o klimatyzacji w pokoju

24 komentarze:

  1. bardzo ładny :) jak dla mnie o nawet lekko w taki fiolet wpada :)
    a ja sobie nie radzę :/ na dworze jakaś masakra :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor chyba bardziej zależy od tego jak pada na niego światło - ten to coś pomiędzy błękitem a lekkim fioletem :)

      Usuń
  2. Śliczny kolorek <3
    Polecam częste zimne kąpiele na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go, uważam że to ładniutki fiolecik :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny , tez dobrze wygladły by na nim jakies zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny:) mam podobny odcień z wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kolorek, ale u mnie lakiery GR są bardzo nietrwałe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed malowaniem używam odtłuszczacza. Może to kwestia tego :)

      Usuń
  8. Też uwielbiam lakiery Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeżeli dobrze kryje i trzyma te 3 dni to już jest fajny:) a kolor mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie akurat lakier z tej serii zagościł w nowościach :) jednak kolor inny. Twój bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor :) O jest zbyt gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lakiery GR. Zachwyca mnie opakowanie :)
    A kolory są niesamowicie nasycone.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy odcień - taki z pogranicza niebieskiego i liliowego.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)