1 sierpnia 2013

Lipcowe denko!


Dzisiaj zapraszam na podsumowanie miesiąca lipca :)


Pielęgnacja włosów


Szampon zwiększający objętość Yves Rocher - Recenzja TUTAJ

Odżywka do włosów blond ISANA - Cóż... Miałam ją drugi raz z tym, że drugi raz przestała mi służyć. Na głowie robił się wielki tłusty placek mimo tego, że starałam się dokładnie ją spłukiwać. Nie wiem czy kupie ją ponownie.

Suchy szampon do włosów ISANA- Nie mam pojęcia, która to już butelka. Nie mniej to mój stały bywalec zasobów kosmetycznych. Często ratuje przysłowiową du*ę :)


Pielęgnacja twarzy


Płyn Micelarny Lovena - Recenzja TUTAJ

Żel do mycia twarzy Garnier czysta skóra - Nie wysuszał za mocno. Cieszę się, że już się skończył - odchodzę od wysuszania twarzy, skoro idealnym rozwiązaniem na moje paskudne pryszcze okazało się zwykłe nawilżanie.

Płyn micelarny Soraya - Recenzja TUTAJ

Żel micelany BeBeauty - jeden z moich żelowych ulubieńców. Dobry i tani. Nie raz do niego wrócę.

Żel oczyszczający Soraya - Recenzja TUTAJ


Krem pod oczy Ziaja - Sprawiał, że cienie pod oczami nie wyglądały tragicznie. Nie mniej szukam dalej swojego ideału...

Regenerujący krem do rzęs l'biotica - Używałam go systematycznie w zeszłym roku przez miesiąc i efekt był. Jednak ta tubka jest już zbyt długo otwarta i boje się go używać (z oczami nie ma żartów). Jednak mam już kupione kolejne opakowanie.

Żel punktowy Ziaja - Według mnie kiepsko sobie radził. Nie wysuszał nieproszonych przyjaciół, którzy pojawiali się na twarzy. Więcej nie kupię. 


Pielęgnacja stóp



Peeling do stóp Yves Rocher- Niedługo dłuższa recenzja :)

Krem z mocznikiem Fuss Wohl - To taki z kosmetyków, który nie kosztuje dużo a w pełni spełnia swoją rolę. Ładne zadbane stópki - Lubię to!

Krem do stóp Siemię Lniane Farmona - Ciężki, tłusty krem, którego pod koniec za Chiny nie mogłam wydobyć z tubki. Jednak nie zauważyłam po tym kremie żadnego nawilżenia. A szkoda...


Różności


Pasta do zębów Biała Perła - Lubię ją ale cena odstrasza. Jak pojawi się na promocji w Super Pharm to kupię.

Sól do kąpieli BeBeauty- Moje ulubione sole. Używam ich do moczenia stóp. Kupię inne wersje zapachowe.

Antyperspirant Sparkle in Paris Oriflame - Zapach ładny, działanie kiepskie + pod koniec antyperspirant wyciekał strasznie przez co opakowanie było całe pooblepiane.

Chusteczki Facelle - Kolejne już opakowanie i na pewno nie ostatnie. 


I na koniec...

Maski i maseczki


Ufff...

Miałyście coś co przypadło Wam do gustu?
Jak Wasze denka w tym miesiącu? :)



                                Pozdrawiam serdecznie

29 komentarzy:

  1. chusteczki facelle bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię szampony Yves Rocher :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. spore denko:)
    u mnie suchy szampon wcale się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo udało ci się zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tego:)muszę wypróbować ten suchy szampon z isany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem zadowolona z kremu Fuss Wohl, natomiast krem z siemieniem nie został moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety krem od Farmony na kolana nie powala :(

      Usuń
  7. uwielbiam suchy szampon z Isany :) mam ochotę na ten peeling do stóp z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest według mnie warty uwagi. Szkoda tylko, że cena wysoka :(

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. U mnie ten żel się nie sprawdził. Wolałam o wiele bardziej ten żel do mycia twarzy :)

      Usuń
  9. U Ciebie też Rów Mariański widzę :DD
    Sól do kąpieli z BB kupiłam ostatnio i też ten lawendowy zapach - świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem peelingu do stópek z Yves Rocher :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię sól do kąpieli Be Beauty :D często kupuję :)
    A tak w ogóle to konkretne to denko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A moje denko się nadal produkuje ;D

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie denko ;D chyba się skusze na ten szampon z YR

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w tym miesiącu skromniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubie wiekszosc maseczek/pilingow z Perfecty. Niestety nie ma ich tu gdzie mieszkam i musze przywozic z Polski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo duże denko gratuluję :)
    A ten żel z Biedronki muszę koniecznie wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj - może zostanie akurat Twoim ulubieńcem :)

      Usuń
  17. Spore denko :) żadnego z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne denko i mnóstwo miejsca na nowe zakupy.

    Suchy szampon Isana lubiłam jak byłam blondynką, w tej chwili przy ciemnych włosach w ogóle się nie sprawdza bo strasznie je bieli i ciężko z wyczesaniem

    OdpowiedzUsuń
  19. posiadam ten zel oczyszczajacy soraya i jestem z niego bardzo zadowolona. Jest naparawde fajny nie wysusza skory a super nawilża - polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)