4 sierpnia 2013

Wyprzedażowy haul ubraniowy! :)

Czyli Panna Anna na zakupach. Więc zaszalałam tym razem w New Look'u i H&M.


New Look


Spódniczka w piękny wzór paisley, który osobiście ubóstwiam :)
Przed przeceną 69,99 -> 35,00 -> 30,00 zł


Błękitna, asymetryczna bluzeczka z cienkiego materiału.

39,99 -> 25,00 zł


H&M


Coś bardziej eleganckiego. Góra prześwitująca, więc trzeba znaleźć jakiś ładny wycięty "cyckonosz", kótry będzie w stanie udźwignąć moje piersiaczki rozmiaru C :D (o mamo! jakie zwierzenia!

59,99 -> 40 zł



Ja zadowolona jestem z zakupów. 
A Wy upolowałyście coś na wyprzedażach?




                                                                                 Miłej niedzieli


16 komentarzy:

  1. Spódniczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka <3 też musze pokazać swoje zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją zobaczyłam na wieszaku to moje serce aż zapłonęło miłością do niej :D

      Usuń
  3. bluzeczki super :) spódniczka też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta bluzeczka z H&M! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka asymetryczna jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagrody: nowości od Lirene oraz profesjonalna porada wizażystki. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/rozdanie-kosmetyczne-wygraj-nowosci-od.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ta spódniczka jest cudowna... <3
    Ja też skorzystałam z wyprzedaży i kupiłam AŻ jedną bluzę:D już wszystko wyprzedane niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze na wyprzedażach nie upolowałam nic ciekawego
    jestem ciekawa jak ta bluzeczka biała z H&M prezentuje sie ubrana

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie dotarłam na przeceny i chyba w tym roku odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wyprzedaże ale jakoś na nic fajnego nie trafiłam:/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)