14 maja 2014

Elektroniczny pilnik Fusswohl - recenzja i efekty!

Parę postów temu skarżyłam się Wam na moje stopy. Jest to chyba najbardziej wymagająca część mojego ciała. 
Nie miałam już pomysłu jak o nie dbać abym była zadowolona z efektu. Skórę na stopach mam suchą, lubią też pojawiać się stwardnienia. Tarki i pumeksy dawały efekt ale tak krótko trwały, że traciłam sens wykonywania tych zabiegów. Podobnie z kremami do stóp. Tyle ile ich przetestowałam i dopiero teraz trafiłam na kremy, 
które chyba już na zawsze ze mną zostaną. Ale o nich wkrótce :)

Niedługo sezon sandałkowy, więc czas intensywniej zadbać o stopy. Jak zapewne wiecie niedawno Rossman wypuścił na rynek swój własny elektroniczny pilnik do stóp. Jest to odpowiednik o wiele droższego pilnika marki Scholl.



W skład zestawu wchodzi pilnik, szczoteczka do czyszczenia, 2 baterie alkaliczne oraz 2 głowice: gruboziarnistą i drobnoziarnistą. Elektroniczny pilnik kosztuje 69,99 i jest dostępny tylko w drogeriach Rossmann. Zapasowe rolki gruboziarniste lub drobnoziarniste, pakowane po 2 sztuki kosztują 19,99. Pilnik posiada 2 letnią gwarancję. 


Pilnik pewnie leży w dłoni, nie wyślizguje się. Wymiana rolek jest prosta. Jeśli chodzi o design bardziej podoba mi się pilnik Scholl'a. Ale nie o wygląd ma tutaj chodzić a o działanie. Przyznam się, że z początku bałam się przyłożyć go do stopy. Bałam się, że pilnik za mocno zetrze naskórek. Strach jednak okazał się całkowicie bezpodstawny. Zabieg nic nie boli, jedynie lekko łaskocze. ​Przy mocniejszym przyciśnięciu pilnik zatrzymuje się. Nie zrobimy nim sobie krzywdy. Działaniem pilnika jestem zauroczona! Już po pierwszym zabiegu moje stopy wyglądały o niebo lepiej. Po 2 zabiegach mogłam się cieszyć całkowicie gładkimi stopami. ​Nie muszę się w końcu namęczyć machaniem tarką. Zabieg jest szybki i do tego o wiele bardziej efektywny. Pilnika używam na suche stopy. Po użyciu wystarczy wyciągnąć głowicę i ją wyczyścić. Według producenta jedna rolka powinna starczyć nam na 24 użycia.



Dla osób o mocnych nerwach zdjęcia przed i po :D Zabieg trwał dosłownie 2 minuty, wykonany na sucho.




Rolki z bliska

Rolka drobnoziarnista
Rolka gruboziarnista
​Podsumowując, zakup tego pilnika to strzał w 10! Jedne z lepiej wydanych pieniędzy ostatnimi czasy. Mam nadzieję, że długo będzie mi służył. Jeśli macie problem ze stopami albo macie dosyć machania tarką lub pumeksem ten pilnik jest dla Was :)




Podsumowując:


+ cena
+ działanie
+ prosta obsługa
+ dostępność
+ 2 letnia gwarancja


+/- wygląd pilnika


Działanie przemawia do Was?
Jak dbacie o swoje stopy?



                                                                                    Całuję

15 komentarzy:

  1. Faktycznie świetne efekty !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, faktycznie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! Będę się za nim rozglądać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam większego problemu ze stopami, kremy z mocznikiem w zupełności dają rade, ale i tak kusi mnie pedilady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam problem ze zrogowaciałym naskórkiem, chyba kupię ten sprzęt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow czuje się zachęcona!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za podpowiedz , jutro lecę kupić ten sprzęcik . pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obecnie nigdzie nie można dostać rolek gruboziarnistych fusswohl, czy ktoś gdzieś widział, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rolki kupowałam w Rossmanie, bardzo fajny sprzęcik polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś wie gdzie dostanę rolki gruboziarniste (granatowe)???

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzis go zakupilam i musze przyznacc ze jest świetny.polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. hej jestem ciekawa, czy nadal jestes zadowolona z zakupu tego produktu. Prosze o odpowiedz, bo sie zastawnawiam. Czasami po roku stosowania zmieniamy zdanie, dlatego jestem ciekawa twojej opinii po dluzszym czasie. Dziekuje z gory i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie można kupić silniczek do tego urządzenia? typ silniczka T2805-3348-42VX

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)