12 maja 2014

Waniliowo mi - Mleczko Waniliowe Le Petit Marseillais

W moje łapki ostatnio trafił kolejny żel pod prysznic, ​mimo że ogrom zachomikowanych żeli stoi dzielnie w szafie i czeka na swoją kolej. W tym przypadk przemówiła do mnie chęć poznania nowości gdyż z marką Le Petit Marseillais nie miałam nigdy do czynienia. Ostatnio dorwałam swój egzemplarz na promocji w Rossmannie. Jak się spisał? 
Zapraszam do recenzji.


Wersja którą posiadam to mleczko waniliowe. Kosmetyk znajduje się w poręcznej, postokątnej butelce. Mimo nietypowego kształtu opakowanie jest wygodne. Nie wyślizguje się z rąk. Otweranie żelu też nie sprawia problemu. Jedyne do czego mogę się doczepić to zakrętka. Bardzo łatwo ją ściągnąć dlatego też bałabym się zabrać żel w podróż w obawie przed otwarciem się go w bagażu. 


Żel swoim kolorem i zapachem przypomina budyń waniliowy. Pachnie wręcz apetycznie! Zapach utrzymuje się na skórze, jednak jest bardzo deliatny. Żel jest rzadki, ale doskonale się pieni. Nie wysusza skóry. Żele marki Le Petit Marseillais dostępne są w Rossmanach za ok 9 zł. 



Skład dla zainteresowanych:


Jest to bardzo przyjemny kosmetyk. Kuszą mnie jeszcze inne wersje zapachowe. 
Ta mimo iż jest waniliowa (takie zapachy uwielbiam szczególnie zimą) przypadła mi do gustu :). Polecam każdej fance wanilii.


Podsumowując:

+ świetnie się pieni
+ nie wysusza skóry
+ zapach
+ dobrze się pieni

- rzadka konsystencja
- niepewne zamknięcie opakowania



Miałyście produkty Le Petit Marseillais czy jest to dla Was nowość?
Jakie produkty tej firmy polecacie?



                                                                                 Całuję

3 komentarze:

  1. Nie znam mleczka :) Ale mam właśnie gotowy budyń waniliowy, więc zaraz go spałaszuję wczuwając się w Twoje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wąchałam te żele ostatnio w Rossmannie ale żaden zapach mi specjalnie nie przypasował ;) dla mnie ta wanilia była odrobinę zbyt mało waniliowa, albo po prostu spodziewałam się czegoś innego ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)