7 maja 2014

Nowości Yves Rocher

Hej!
Ostatnio u mnie zakupowo :)
Ale muszę Wam pokazać moje zakupowe zaległości, żebyście wiedziały czego się w najbliższym czasie spodziewać.



Linia wyszczuplająca kosmetyków Yves Rocher. Zobaczymy jakie będą efekty. 
Centymetrów w pasie nie odejmą napewno, ale mi zależy na ujędnieniu skóry. 
Mam nadzieję, że pomogą.

I cudownie pachnący żel pod prycznic z nowej letniej edycji limitowanej <3


A Wy co dla siebie kupiłyście w kwietniu?
Jakie plany na majowe zakupy?

Buziaki


7 komentarzy:

  1. Żel pod prysznic mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powinnaś zostać ambasadorką marki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa zapachu tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tylko dostałam ofertę, to od razu ten żel wpisałam na listę
    nowa woda MdB też mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie widziałam tej nowej limitki letniej... muszę koniecznie sprawdzić jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przegięłam z kwietniowymi zakupami, w YR też poszalałam ;-)) W maju będę się pilnować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się wybrać do stacjonarnego sklepu YR, może nawet w sobotę, bo nie byłam już dawno :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)