15 maja 2014

Szampon dla blondynek - Eva natura

Jestem naturalną, jasną blondynką. Niestety po zimie moje włosy są zawsze odrobinę ciemniejsze. 
Bardzo żałuję, gdyż w końcu polubiłam swój naturalny kolor włosów. Po zimie zawsze stosuję szampony rumiankowe. 
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję szamponu rumiankowego od Eva Natura.


Szapon zamknięty jest w poręcznej 300 ml butelce. Otwieranie nie sprawia żadnego problemu. Szata graficzna skromna, nie powala na kolana. Ale od szamponu nie wymagam pęknego opakowania tylko dobrego oczyszczania. W składzie znajduje się SLS oraz popularny Tetrasodium EDTA służący do chelatowania włosów. 


Zapach szamponu to czysty rumianek, nie jest chemiczny. Zapach nie utrzymuje się na włosach. 
Szampon świetnie oczyszcza włosy, nie wysuszając ich przy tym. Nie przyspiesza przetłuszczania. Włosy są lekko uniesione u nasady. Po umyciu potrzeba jest odżywka, szampon delikatnie plącze włosy. Podczas regularnego używania można zauważyć rozjaśnienie włosów - jedna ze znajomych nawet zapytała się czy farbowałam włosy, 
bo kolor mam o wiele jaśniejszy.
Szampon dostępny jest w większości drogerii za ok 6 zł.



Jest to bardzo sympatyczny szampon. Użyłam już chyba 5 butelek i ciągle do niego wracam. 
Polecam wszystkim blondynkom! 

Podsumowując:

+ dobrze oczyszcza
+ nie wysusza włosów
+ delikatnie pachnie
+ cena

- plącze włosy


Lubicie ziołowe szampony?
Jakie są Wasze ulubione szampony oczyszczające?


                                                                              Moc buziaków


6 komentarzy:

  1. Mam ciemne włosy więc tego szamponu nigdy nie miałam. U mnie dobrze spisuje się Head&Shoulders, z Sens.Us też fajnie spisał mi się szampon tymiankowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem w poszukiwaniu jakiegoś szamponu dla blondynek, bo moje włosy już stają się powoli brązowe. Strasznie je zaniedbałam. Może zdecyduje się własnie na ten szampon choć na oku mam jeszcze jeden.
    W jakiej drogerii dokładnie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sam problem co Ty, a dodatkowo już kilka razy słyszałam czy nie mam ombre na włosach (naturalny odrost górą) ;)
    może kupię sobie ten szampon, kiedyś namiętnie kupowałam pokrzywowy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja do oczyszczania stosuje teraz fitomed do włosow ciemnych, ale jest tez wersja dla blondynek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś mama mi myła głowę tylko rumiankowymi i włosy były fajne błyszczące jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)