5 maja 2014

Nowe lakiery do paznokci - kolejne zakupy Rossman -49%

I tym razem moje Rossmannowe zakupy były skromne :)
Ciszyć się tylko. Co prawda polowałam na piaski z Wibo, ale szafa była już dosłownie pusta.

W moje łapki trafiły zatem:



Z zakupów jestem zadowolona. Ja sroka musiałam po prostu wybrać coś brokatowego :D



Byłyście w Rossmannie?
Co tym razem upolowałyście?


                                                                         Całuję i biorę się za ostre pisanie licencjatu

13 komentarzy:

  1. Jedne marny lakier Wibo. wszystko przebrane, brak odzywek Miss Sporty, a Eveline nie wchodziły na promocję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu :( u mnie akurat szafa miss sporty była pełna...

      Usuń
  2. Ja też polowałam na piaski Wibo i wybrałam brzoskwiniowy. Pazurki już pomalowane, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro idę! mam w planach 4 lakiery zobaczymy jaki będzie efekt końcowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się nawet wejść do Rossmanna po tych promocjach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się muszę wybrać po jakąś szminkę lub coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie szafa Wibo też świeciła pustkami, jak po huraganie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na szczęście mieszkam w małej mieścinie i tu takiego szału nie ma :)
    kupiłam piaski i nawet eliksir z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też tak mam że jak brokatowe to musi być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tym razem zrezygnowałam z zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)