30 maja 2014

Denko - kwiecień-maj!


Dzisiaj zapraszam Was na moje dwumiesięczne denko :)


Włosy:

 

Szampon Dove - wkrótce recenzja :)

Szampon oczyszczający Barwa - recenzja TUTAJ

Suchy szampon ISANA - w przyszłym miesiącu na pewno pojawi się recenzja :)

Szampon wygładzający Yves Rocher - Dla mnie największe zło... Recenzja TUTAJ. Nie kupię ponownie

Serum do końcówek - bardzo fajne. Kupię ponownie

Jedwab do włosów - Ma alkohol w składzie. Wysuszał końcówki. Nie kupię ponownie

Maska Biovax - Uwielbiam te maski :)



Oliwka pod prysznic z olejkiem arganowym - Kocham ten zapach! Kupię ponownie. Recenzja wkrótce

Żele pod prysznic Yves Rocher - O wersji o zapachu orzechów Makadamia możecie poczytać TUTAJ. Wersja aloesowa również bardzo przyjemna. Kupię ponownie

Żel pod prysznic z oliwką - Wysuszał mi skórę. Recenzja niedługo. Nie kupię ponownie


Pianka do golenia ISANA - Mój pewniak. Tania, wydajna, ładnie pachmąca. Kupię ponownie

Dwufazowy płyn do demakijażu Yves Rocher - Również ulubieniec. Muszę naprawdę napisać recenzję. Kupię ponownie

Antyperspirant Adidas - Lubię antyperspiranty Adidas. Stosuję tylko na siłowni więc kupię ponownie

Płyn micelarny Hydra Vegetal Yves Rocher - Wkrótce recenzja

Masło Perfecta - recenzja TUTAJ. Nie kupię ponownie



Chusteczki Facelle - kupię ponownie. Moje ulubione chusteczki, do tego tanie. 

Patyczki kosmetyczne - Również moje ulubione. Jedna końcówka ścięta idelanie nadaje się do korekty makijażu. Kupię ponownie.

Próbka zapachu Evidence Yves Rocher - mam pełnowymiarową butelkę :)



Miałyście coś w tych produktów? Jak się u Was sprawdziły?
A jak tam Wasze denka?





13 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten żel YR macadamia. Pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie używam tego suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tę kulkę z Adidasa i się z nią polubiłam bardzo. Po czym się skończyła nagle :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tylko z tego serum z Biovaxu i sobie bardzo je chwalę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzję suchego szamponu Isany bo mam w planach go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wąchałam ten żel w YR (makadamia) i mnie oczarował zapach, ale wolę żele z Avonu. Winter Cocoon jest dość podobny a za tą samą cenę kupię 500 ml.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety żele Avon uczulają :(
      Dostaję po nich zawsze wysypki :(

      Usuń
  7. Fajna ta maska biovaxu, bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suchy szampon isana mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam piankę do golenia Isana, ale się nie sprawdziła. Jakoś tak w połowie opakowania zrobiła się wodnista

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo tego :)
    ten jedwab nie wysusza mi końcówek ale fakt -uzywam go raz na "ruski rok" zeby nic takiego się nie wydarzyło :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)