21 maja 2014

Szampon Garnier Awokado i Masło Karite



Wczoraj pokazywałam Wam maskę Garniera z masłem kartie i awokado. Dzisiaj za to zapraszam Was do zapoznania się z szamponem z tej samej serii. Czy zachycił mnie tak samo jak odżywka? Czy razem tworzą zgrany duet?


Po szampon z tej serii sięgnęłam po bardzo miłym spotkaniu z odżywką z tej samej serii. 
Odżywka dobrze spisuje się na moich włosach. Szampon znajduje się w dużej 700 ml butelce.
Zapach szamponu nie utrzymuje się na włosach. Szampon nie uczula ani nie podrażnia skalpu. 
W trakcie używania go nie zauważyłam nieprzyjemnego swędzenia skóry głowy. 
Włosy łatwo się rozczesują nawet wtedy kiedy nie nałożymy na nie odżywki.  


Szampon dobrze się pieni ale otwór przez który wylewamy szampon jest duży, przez to kosmetyk staje się mniej wydajny. Niestety używam go raz na jakiś czas, ponieważ mam wrażenie, że przyspiesza przetłuszczanie. Włosy u nasady są przyklapnięte jedna wraz z odżywką tworzą zgrany duet. Włosy są lśniące, wygładzone


Nie wiem czy skuszę się jeszcze kiedyś na ten szampon. Dla mnie jest to szampon na 3+. Jest dobry ale mógłby być lepszy. Jeśli nie miałyście, polecam spróbować :)




Podsumowując:

+ włosy są lśniące
+ wygładza
+ po użyciu szamponu dobrze rozczesuje się włosy
+ nie podrażnia

- mało wydajny

- przyspiesza przetłuszczanie


Miałyście ten szampon?
Jakie są Wasze odczucia?
Lubicie kosmetyki Garniera do pielęgnacji włosów?


Całuję

13 komentarzy:

  1. To prawda, że przyspiesza przetłuszczanie bo obciąża włosy (przynajmniej tak było u mnie) ;)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że przyspiesza przetłuszczanie, już mam wystarczający problem z tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie przyspieszone przetłuszczanie to jego wielki minus :(

      Usuń
  3. Nie miałam go. Aktualnie używam szamponu z Garniera z cytryną i glinką - lubię i odżywkę z tej samej serii też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnią tą serię. Może kiedyś się na nią skuszę.

      Usuń
  4. Ja odżywkę z tej serii mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że o nim napisałaś :) Chętnie go wypróbuję, ponieważ skład mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety za przyspieszone przetłuszczanie muszę podziękować :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie miałam.. Póki co używam jakiś dziecięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, szkoda bo akurat z przetłuszczaniem mam problem;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)