20 maja 2014

Odżywka Garnier Awokado i Masło Karite

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować oddżywkę do włosów Garnieir z masłem shea i awokado.
Odżywkę kupiłam na fali ogromu pozytywnych opinii jakie przeczytałam na Waszych blogach.
Ochom i Achom nie było końca, więc jak się nie skusić? :)


Odżywka zamknięta jest w poręcznej butelce, która stoi "do góry nogami".  Niestety butelka jest trochę twarda przez co wydobycie odżywki na samym końcu jest nieco kłopotliwe. Odżywka ma delikatny, ładny zapach, który nie utrzymuje się na włosach. Kosmetyk ma kremową konsystencję. Nie ścieka z włosów.


Odżywka sprawia, że włosy są wygładzone, nadaje im blask. Włosy rozczesują się bez problemu. Jako duży plus, włosy po użyciu tej odżywki nie puszą się. Efekt końcowy uważam za zadowalający. Odżywka nie przyspiesza przetłuszczania. Do kupienia w większości drogerii za ok 9 zł.


Jest to odżywka na ocenę 4.  Jeśli macie problem ze swoimi sterczącymi włosami to warto abyście się za nią rozejrzały. Polecam :)



Podsumowując:
+ wygładza
+ włosy mniej się puszą
+ nadaje blask

- opakowanie


Miałyście tą odżywkę?
Jak sprawdziła się u Was?


Pozdrawiam



13 komentarzy:

  1. Nie miałam... zawsze o niej zapominam na zakupach;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam ją non stop zamiennie z odżywką z olejkiem arganowym i żurawiną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją i podobał mi się efekt wygładzenia po niej ;D W dodatku uroczo pachniała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ją ale bez szału :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłam się na właśnie przez wypisywane wszędzie ochy i achy, ale u mnie okazała się taka zwykła, przeciętna. Nie zrobiła ani nic złego, ani dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekonałaś mnie, lecę do Rossmanna :D. Zdradzę odżywkę z Alterry :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze ja koniecznie jej spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam i lubię. Jak mi się skończą zapasy, to na pewno znowu kupię tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się w końcu na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jej jeszcze i jestem bardzo ciekawa jakby się u mnie sprawdziła, ale mam teraz zbyt duże zapasy, żeby kupować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyscy ją tak chwalą, że i ja muszę ją w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam, że kiedyś bardzo lubiłam ją za zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga. Jeśli zostawisz komentarz będzie mi bardzo miło :)